שלושה רווקים ותינוקת

סרט קומדיה המוצלח של שנות השמונים, ליתר הדיוק הוא יצא ב1987. רווחים מהסרט שנת היציאות עמדו על כ מאה שישים ושבע מיליון דולר. הוא היה גם מעומד לפרס בחירת הקהל בשנת 1988 בקטגוריה הקומדיה.

תקציר הסרט

בדירה אחת יפה ומעוצבת גרים ביחד שלושת החברים. מייקל, שהוא צייר קריקטורות, ג’ק השחקן  ופיטר, אדריכל במקצועו. שלושת הגברים מנהלים חיים לפי שגרה כמה שנים, אבל יום אחד בבוקר הכל מתהפך. הם מוצאים, ליד הדלת, תינוקת, בת שישה חודשים. לידה השאירו פתק, בו נאמר שלתינוקת קוראים מרי והיא ביתו של ג’ק. עוד היה כתוב, שהיא נולדה בעקבות הקשר המזדמן, שהיה בין שחקנית סילביה וג’ק. להפתעה כזאת השותפים של ג’ק ממש לא היה מוכנים. בדירה המעוצבת בטעם טוב מאותו בוקר הכל הולך להשתנות.

ג’ק עצמו, בזמן התרחשות האירוע, היה נמצא מחוץ לבית – הוא השתתף בסט הצילומים בטורקיה. לכן החברים מייקל ופיטר היו נאלצים לטפל בתינוקת. עוד לפני, ש”החבילה” הגיעה, ביקש ג’ק לשמור עליה בסוד ולדאוג לה. הוא לא פירט בדיוק מה יש באותה חבילה, לכן החברים חושבים שהוא התכוון לתינוקת, אבל זה לא היה כך.

שלושה רווקים ותינוקת

אחרי זמן מה הם מקבלים חבילה נוספת, שבה נמצא הרואין. זו בדיוק הייתה חבילה, שאליה התכוון ג’ק. יתר מכך, כאשר יום למחרת מגיע סוחר סמים לקחת את החבילה עם הרואין, הם בטעות מוסרים לו את התינוקת. אחרי, שראו שהם מסרו לא אותה חבילה, הם רוצים להחזיר את מרי ובמסבכים עם משטרה. מאותו רגע, הם נמצאים תחת מעקב משטרתי. מרי חוזרת לידיהם ומטופלת בזמן, שהם בעבודה על ידי בעלת הבית.

מה מצפה לצופים בהמשך הסרט שלושה רווקים ותינוקת?

ג’ק חוזר ונזכר, שאכן קיים קשר בזמנו עם סילביה. החברים, מוסרים לו, שמעתה הוא אחראי על טיפול בתינוקת. באותו הזמן הם גם מקבלים מכתב איומים מסוחרי הסמים ומחליטים לדווח למשטרה. מייקל, ג’ק ופיטר מקליטים שיחה עם סוחרי סמים ומעבירים למשטרה, כך משעיים למשטרה לתפוס את הכנופיה ובמקביל מוכיחים את חפותם.

עובר זמן הגברים נקשרו למרי, אבל יום אחד מגיעה סילביה ורוצה לקחת את התינוקת איתה ללונדון, כי יש לה שם משפחה והיא רוצה שמרי תגור איתה ועם משפחתה. שסילביה ומרי עוזבות את הדירה ונוסעות לשדה תעופה, גברים מבינים, שיהיה להם מאוד קשה להתגבר על געגועים ומחליטים לעצור את סילביה. הם באים לשדה תעופה אבל מדבר, שמטוס כבר המריא. שבורים ועצובים הם חוזרים הביתה. ולהפתעתם מגלים את סילביה ומרי בדירתם. סילביה מספרת, שהיא רוצה להמשיך לפתח את הקריירה שלה, אבל באותו הזמן זה מאוד קשה לעשות, מכיוון שהיא אמורה לטפל במרי לבד. הגברים מציעים לה לגור איתם ולעזור לה בטיפול במרי. סילביה מקבלת את ההצעה.